Tere tulemast Renault Trucks Eesti veebilehele!
Volvo Group Trucks Center Ljubljana
Renault Trucks dealers at Ljubljana Polje, Slovenia
Suletud
Näita number
Vastuvõtuajad
| Esmaspäev | 08:00 / 19:00 |
| Teisipäev | 08:00 / 19:00 |
| Kolmapäev | 08:00 / 19:00 |
| Neljapäev | 08:00 / 19:00 |
| Reede | 08:00 / 19:00 |
| Laupäeval | 08:00 / 14:30 |
| Pühapäev | - |
Müük
| Esmaspäev | 08:00 / 17:00 |
| Teisipäev | 08:00 / 17:00 |
| Kolmapäev | 08:00 / 17:00 |
| Neljapäev | 08:00 / 17:00 |
| Reede | 08:00 / 17:00 |
| Laupäeval | - |
| Pühapäev | - |
Teenus
| Esmaspäev | 06:00 / 20:30 |
| Teisipäev | 06:00 / 20:30 |
| Kolmapäev | 06:00 / 20:30 |
| Neljapäev | 06:00 / 20:30 |
| Reede | 06:00 / 20:30 |
| Laupäeval | 07:00 / 14:30 |
| Pühapäev | - |
Osad
| Esmaspäev | 06:00 / 20:30 |
| Teisipäev | 06:00 / 20:30 |
| Kolmapäev | 06:00 / 20:30 |
| Neljapäev | 06:00 / 20:30 |
| Reede | 06:00 / 20:30 |
| Laupäeval | 07:00 / 14:30 |
| Pühapäev | - |
Service contact
Zoran Knezevic
+386 1 500 10 68
+31 396 841
zoran.knezevic@volvo.com
+386 1 500 10 68
+31 396 841
zoran.knezevic@volvo.com
Parts contact
Andrej Markovic
+386 1 500 10 69
+386 51 454 427
andrej.markovic@volvo.com
+386 1 500 10 69
+386 51 454 427
andrej.markovic@volvo.com
4.5 / 5
241 arvustused
7 November 2025
Žiga Janhar
Lubamatult pikk remondiaeg (3 kuud) – sõidukiklassi ja marki arvestades pettumus
Minu kõrgetasemelist sõidukit Volvo V90 Cross Country remonditi Volvo autokeskuses Ljubljanas üle kolme kuu pärast liiklusõnnetust – kahjude tõttu, mille parandamiseks kuluks kindlustusseltsi hinnangul ligikaudu 10 tundi tööd.
Sõidukile järele minnes kinnitati, et remont saab valmis 3-4 nädalaga, kuid tähtaegu lükkus pidevalt edasi – “lisaülevaatuste”, “osade ootamise” või “mehaanikahaiguse” tõttu. Vaatamata arvukatele kõnedele ja hädaabikõnedele ei saanud ma kirjalikku ajakava ega vabandust hilinemiste pärast.
Selle aja jooksul kasutasin oluliselt madalama klassi asendussõidukeid, isegi märgatavate mehaaniliste probleemidega (sõiduk tõmbles teatud kiirustel). Vaatamata sellele, et olin peaaegu neli kuud ilma autota, ei pakkunud teeninduskeskus mingit vabandust ega hüvitist – isegi mitte sümboolset.
Kui tegin ettepaneku, et pärast sellist kogemust oleks õiglane pakkuda vähemalt tasuta tavateenust, sain vastuseks: "Saame teid broneerida, kuid teie kulul ja peate natuke ootama."
Tõsi, viimastel nädalatel on olukord mõnevõrra paranenud – meeskond on hakanud viivitustega suhtlema läbipaistvalt, ilma et peaksin korduvalt helistama, mida hindan. Nii pikk remondiaeg ja igasuguse vastutuse puudumine ei kuulu aga selliselt kaubamärgilt nagu Volvo ootava teenuse ulatusse.
Ostja, kes investeerib sõidukisse kümneid tuhandeid eurosid, peaks saama professionaalset kohtlemist, realistlikke tähtaegu ja elementaarset austust kliendi usalduse vastu.
Loodan, et see arvamus on abiks teistele Volvo omanikele ja võib-olla julgustab võtma suuremat vastutust ja austama standardeid, mida see kaubamärk esindab.
29 November 2025
barbara
Väga pettunud helistasin üleeile, et osta vana auto, neil on see alles järgmine päev 1 tund enne vaatama minekut on veel alles saame kohale auto on müüdud öeldakse müüdud 1 nädal tagasi sosistavad omavahel midagi kes tagastavad bensu kui nii tehakse ostjatelt ikka ei eemalda seda autovõrgust kurb ma tahaks sellistelt vastutavatelt müüjatelt sõnu saada.
30 October 2025
Aljaž Jelenko
Soovitan hea meelega siit keskusest uue sõiduki osta. 5/5 ja kõik kiitused Urho Furjaničile - mitte ainult nõuannete eest sõiduki enda kohta, vaid ka rekordiliselt kiire dokumentatsiooni korraldamise ja kohaletoimetamise/kogumise eest.
2 April 2025
peter kampijut
Autod on suurepärane valik, aga ma ei saa aru, miks sa ei saa nii kallite autodega kingitusi...nagu võtmehoidja...vihmavari või T-särk...see tähendaks klientidele palju...mu sõidukis polnud isegi esmaabikomplekti...tõesti kurb...
27 October 2025
Violeta
Meil oli probleem Volvo XC90-ga ja sõitsime koju tagasi (sõita oli veel 900 km), nii et peatusime Ljubljanas, et autot kontrollida. Jõudsime esmaspäeval kell 8 Volvo keskusesse ja kohe öeldi, et nad ei näe isegi, milles probleem on, neil on palju tööd ja nad ei saa meid aidata. Kui selgitasime, et oleme välismaalased ja peame auto korda saama, siis öeldi, et noh, seal on teised inimesed, kes ootavad alates eelmisest nädalast hooldust, mida peate nädal aega ootama. Lahkusime ja läksime teise kohta, kus nad parandasid auto 2 tunniga. Ei soovitaks seda kohta, ilmselgelt nad valivad, milliseid kliente aidata